Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги имам няколко въпроса търсих стари теми но не открих затова реших да питам тук. Става дума за Crosswagon
    1. Как да свържа колата си към телефона през блутута които е от оригиналното радио или по точно как да открия каква е паролата на колата ??
    2. Как се сваля Оборотомера, че крушката също е изгоряла?
    3. От къде мога да си купя качественни крушки за оригиналния ксенон И какъв H?
    3. Как се сваля централната конзола където са трите уреда изгорели са им крушките ако може със снимков материал.Благодаря предварително
    Last edited by Ibiza; d.m.y г., 12:42.

    Comment


    • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
      Да де ама на табла без този капак, те аър бег ли нямат?
      Да, и аз съм виждал една от най-първите. Не знам какъв и беше случая

      Comment


      • Моята е 156 1999г. Има еърбег само на волана. Пасажерски,нямам. Аз,се мъча да издиря инфо по номера на рамата,защото винаги ми е било чудно как така само на волана има еърбег. Мисля си,че таблото ми е сменено с някакво менте,на което не се монтира пасажерски еърбег. Някой,ако може да извади подробна информация по номер на рама ще го напиша,да проверим с колко "букета е"

        Това е положението при мен. Скоро може да се появи обява за продажба.
        Я споделете на кросвагоните Q4 окачването като на нормалната 156 ли е?
        -----------
        Пай сеее ...
        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

        Comment


        • Аз съм виждал доста с един.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Аз съм виждал доста с един.
            Доста има да..

            Comment


            • Карам по спомен, но мисля, че до 2000г. са с един еърбег (на волана), а след това се монтира и пасажерски...
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
              Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
              Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
              Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

              Comment


              • Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
                Карам по спомен, но мисля, че до 2000г. са с един еърбег (на волана), а след това се монтира и пасажерски...
                Може да е въпрос и на заплащане, на моята имам 4
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
                  Карам по спомен, но мисля, че до 2000г. са с един еърбег (на волана), а след това се монтира и пасажерски...
                  не е така

                  Comment


                  • Пак казвам, че карам по спомен, не съм сигурен, просто изказвам предположение в случая. Моята беше '97, от първите пуснати на пазара, и беше с един.
                    Last edited by nblagoev; d.m.y г., 22:39.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                    Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                    Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                    Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                    Comment


                    • Вариатор

                      Айде бе Колеги,никой не ми е отговорил,Колата е ГТ 2.0 ЖТС интересува ме къде е вариатора и каква е тази металната кутия като напиша в ебай вариатор и излиза тази кутия писхе variator camshaft,а пък майстора ми вика че е това което е леко над двигателя.колата трака като дизел като загрее и няма много мощност в средните или във високите не съм сигурен.Но моля ви помогнете...Колата е 2004 година.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Kirilbalukchiev Покажи съобщение
                        Айде бе Колеги,никой не ми е отговорил,Колата е ГТ 2.0 ЖТС интересува ме къде е вариатора и каква е тази металната кутия като напиша в ебай вариатор и излиза тази кутия писхе variator camshaft,а пък майстора ми вика че е това което е леко над двигателя.колата трака като дизел като загрее и няма много мощност в средните или във високите не съм сигурен.Но моля ви помогнете...Колата е 2004 година.
                        Ете твоят майстор не ти ли каза къде стои? За него се държи ролката на ангренажа на смукателния вал Не се вижда, ако това питаш

                        Comment


                        • http://i79.photobucket.com/albums/j1..._cyl_head2.jpg Ето така изглежда навива се да смукателния вал.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Ibiza Покажи съобщение
                            Колеги имам няколко въпроса търсих стари теми но не открих затова реших да питам тук. Става дума за Crosswagon
                            1. Как да свържа колата си към телефона през блутута които е от оригиналното радио или по точно как да открия каква е паролата на колата ??
                            2. Как се сваля Оборотомера, че крушката също е изгоряла?
                            3. От къде мога да си купя качественни крушки за оригиналния ксенон И какъв H?
                            3. Как се сваля централната конзола където са трите уреда изгорели са им крушките ако може със снимков материал.Благодаря предварително

                            Моята е от преди фейса, но е с оригинални ксенонови фарове и крушките са D2S, предполагам че при фейса няма разлика макар че си кросвагон- около 120 лв беше крушката на филипс.
                            За оборотомера- сваляш декоративната пластмаса която е около него, държи се на един винт горе по средата, махаш я и ти се открива самия уред който е захванат на 2 винта отгоре и един отдолу, развиваш, издърпваш напред уреда и виждаш къде са дупките за крушките, на мен лично ми беше трудно да извадя крушката, че пръстите ми са дебели, ако има някой с тънки пръсти най-добре. Не е нужно да разкачаш уреда от буксата, излиза достатъчно. Крушките да около 20 ст бройката.
                            За другите неща не мога да помогна
                            Успех !
                            Last edited by Valenses; d.m.y г., 11:52.
                            94' Fiat Punto 1.2 Rosso Swift
                            03' Alfa Romeo 156 SW 2.4 jtd Nero Metallico

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Valenses Покажи съобщение
                              виждаш къде са дупките за крушките, на мен лично ми беше трудно да извадя крушката, че пръстите ми са дебели, ако има някой с тънки пръсти най-добре.
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Благодаря много колега остава някой друг да помогне със другите ми въпроси
                                Да за изваждането на крушките и аз ползвам такъв инструмент които е показал колегата не знам какви пръсти трябва да имаш за да я изкараш

                                Comment

                                Working...
                                X